Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Matilda - 3 oktober 2010 19:05

☆❀ Japp, detta är kvällens sista inlägg.

Nu kollar jag på Prince of Percia (Stavning). Ni kan hyra på LoveFilm, en jätte bra sida man får hyra hur många filmer som helst fast man får 2 i taget så när man lämnar tillbaka dom 2 så får man 2 nya. LOVEFILM.

Klockan  20.00 blirre Ensam Mamma Söker.   Har precis tjockat i mig ostbågar så Cha cha...


  Bild tagen från Google

Av Matilda - 3 oktober 2010 16:46

..... träna på gitarren. Går inte på någon kurs direkt utan lär mig själv så det är ganska svårt att komma på vad man ska spela men aa, det ska bli kul. Det roliga är att man inte har någon tid att passa & det är inget MÅSTE att spela vilket är väldigt nice.   


 

Av Matilda - 3 oktober 2010 15:05

.. Äntligen  hemma från mormor. Vi satte upp en byrå åt henne och nu så ligger jag o myser med min lilla älskling, ska snart käka också :-)


           

Av Matilda - 3 oktober 2010 10:01

Tårtor:

     

Källa: Google Bilder


Böcker:


      Källa: Google bilder



Dagens låt:


Taylor Swift- Fifteen

(från YouTube ofc)


Coola Hus:


   

KRRAAAAAAM  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Matilda och är 13år. Jag bloggar mycket om vardag och kläder. Men ungefär 1 gång i veckan så lägger jag upp en veckans blogg tävling. Så ni kan skriva redan NU om ni vill vara med för när en tävling tar slut då börjar en annan.!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken artist är bäst?
 Rihanna
 Eminem
 Taylor Swift
 Miley Cyrus
 Volbeat
 Annat (skriv i kommentarer)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards