Alla inlägg under augusti 2010

Av Matilda - 31 augusti 2010 10:00

Hej!   

Nu är jag skit förskyld.

Det var jag igår med.   

Sitter och tittar på det Okända & torkar av datorn för jag nöss på den. -.-

Fan vad det Okända äger!   

Idag ska jag inte göra så mycket tror jag.

Imorgon hoppas jag på  att jag ska till skolan faktiskt för det är skit tråkigt att

sitta hemma själv och inte har något att göra.

Ska äta oxpyttipanna idag tror jag.

Är skit trött & hungrig hela tiden.   

Aja ni får lite bilder istället för jag vet inte vad jag ska skriva.


    Photo: Jag

By:   MatildaSjostrom

Av Matilda - 28 augusti 2010 20:36

CASSANDRA & MATILDA'S DAG!


Jo, såhär började det.

Casse åkte på match & jag åkte in till stan med mamma.

Var inne på Såfin  och lite sånt.

Sen när jag kom hem så städade jag och sedan åt min munk.   

När Cassandra kom hem så drog jag till henne så satt vi vid datorn typ hela tiden .  

Sen vid halv 6 så gick jag hem och käkade flygande Jacob.

Svin gott!!!!!  

Sen bestämde vi att vi skulle sova över så nu sitter jag hos henne och bloggar hhaha.

Hon sitter och lyssnar på Fifteen- Taylor Swift.

Asså gud, den är så jäkla bra. LYSSNA!!.


Här kmr lite ego pix.


       

Av Matilda - 27 augusti 2010 21:35

Hej igen.

Nu ligger jag i sängen och är SVIN trött helt enkelt.

Funderar på om jag ska sova eller inte.

Men jag tror jag ligger med öppna ögon ett tag till.

Nu ligger jag och chattar med Cassandra på skype.

Har precis kollat in lite på Ana Ginas blogg.   

 Vet inte vad jag ska skriva mer så jag lägger ut 2 bilder.

Kram


 


 

Av Matilda - 27 augusti 2010 18:24

Hejj bbs!   

Vad gör ni?.

Själv sitter jag och Skype:ar med Sanna & Alexandra.

Sheta kul.

Ni är bäst på att ha damp över en lampa.   

I skolan hade vi:

Samling- Läser en as bra bok som heter: Om jag stannar kvar.

Sen SKULLE vi ha SO men så blev det inte för Per (våran SO lärare) kom aldrig för han trodde han skulle ha lektionen efter men så var det inte.N

Men vi är inte så dumma så att vi går och säger till utan vi är såppas smarta så vi sitter vid datorerna haha.   

NO- Vi typ va inne på någon Kemi sida, vet ej vilken det var.


Eh, pallar ej skriva mer så ni får en låt + en bild.




 

Av Matilda - 26 augusti 2010 14:51

.. tkr ni jag ska sluta blogga? Kmr ingen vart.

Min statestik är rekord 5 unika ://

;//

Av Matilda - 25 augusti 2010 18:30

Hejj   

Vad gör folk idah rå? <3

Själv har jag haft skola.

Vi hade Svenska, SO, LUNCH, SO, Engelska, SO.   

Sen när jag kom hem käka jag ostbågar och sen kom Linnea,

så då gjorde vi inte så mööe.

Sen gick vi å mötte Casse så nu är jag med Casse för Linnea gick hem för att äta men hon kommer ju aldrig tillbaka.

Ikväll ska vi kolla på tv och aa..

Kanske ska man sova över med Linnea om jag får för mamma.

Hoppas verkligen jag får.

För det är så trist att vara själv 24/7 eller vad man ska säga.


Bye

  

Av Matilda - 19 augusti 2010 16:27

Hajj <3

- Vad jag folk som ni idag?   

- Själv så har jag varit i skolan.

- Jag hade typ bara slöjd (trä & metall) , biblioteket (låna en bok), Lunch (kulpotatis & grillkorv) , gå ut med Doris ( på rasten) ,  Idrott (lekar) & Språk (tyska).

- Det roligaste var typ Slöjden.

- Vi ska göra olika metalldjur.   

- På måndag får jag min MAC!! SUPER LÄNGTAR JAG KOMMER SITTA VID DATORN 24/7!!!!   

- Ni kan räkna med mycket blogginlägg så följ gärna mig via bloglovin.

- Mitt rekord är bara 6 unika besökaren -.-'

-Går bättre på min andra (hemliga) blogg.. Hahhaha.


Kram (L)


   


Presentation


Hej!
Jag heter Matilda och är 13år. Jag bloggar mycket om vardag och kläder. Men ungefär 1 gång i veckan så lägger jag upp en veckans blogg tävling. Så ni kan skriva redan NU om ni vill vara med för när en tävling tar slut då börjar en annan.!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken artist är bäst?
 Rihanna
 Eminem
 Taylor Swift
 Miley Cyrus
 Volbeat
 Annat (skriv i kommentarer)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards