Alla inlägg under september 2010

Av Matilda - 30 september 2010 14:58

.. kollar på Svenska New York fruar. Det är sen måndags tror jag?.

Dagens lektioner var: Slöjd- Jag är NÄSTAN klar med min myra snart. Ni ska få se resultatet när myran har landat hemma.   

Matte- Vi gick genom provet som vi hade igår, första delen gick bra, andra delen har han inte rättat men det gick ganska dåligt tror jag faktiskt.   

Lunch- ÄKLIG SPENAT , FISK & POTATIS     

Idrott- Vi spelade volleyboll, det roligaste och det jag är  bäst på är serva men jag SUGER med stort SUG på att stå längst fram vid nätet!!

Språk- Vi gjorde vårat tyskaprov. Känns ganska bra faktiskt. Fick hjärnsläpp lite då och då. Efter det gick jag och Linnea & Irvin (båda från 7a) ut och gick en runda och pratade om provet, vilket man skulle göra, när vi kom tillbaka så snackade Jens (våran tyskalärare) lite med oss. Efter han hade snackat så gick alla ut och körde den tyska versionen av Kom alla min kycklingar.


Nu när jag är hemma så tittar jag på Vänner och har precis kollat på Svenska New York fruar.

KRAM

 

Av Matilda - 28 september 2010 15:49

Hej!

Dagens lektioner: Språk- vi tränade mkt på provet tills torsdag.

Engelska- Vi läste en text och gjorde olika uppgifter.

Hemkunskap- bakade bullar (vanliga inte kanel) dom blev faktiskt lyckade.

-II- 


Nu när jag kom hem så kollade jag på Bombay Dream.

Skit bra ärren! Måste tittas på någon gång igen...

Nu ska Simon baka chokladbollar till oss så ska vi tjocka oss och sen gå ut med Doris så ska vi gå till morfar och hämta alla hans 50 öringar och så ska vi gå till affären och köpa typ godis eller någonting.    


LOVE U..   





Syyyns



     

Av Matilda - 27 september 2010 16:06

För er som inte visste så är jag jjäkligt beroende av min dator!.

 Min äääälskade MAC. Ikväll ska jag se på halv 8 hos määj.

I skolan idag hade vi:


Sv, Bild,Lunch,Matte & Engelska.

Nää. Nu ska jag plugga tyska. Har nämligen prov till imorgon eller tills torsdag, men det skadar inte att plugga lite extra?, man får väll en liten stjärna ikanten? .   Nääj skojja bara.. men idag är det SOL för en gångs skull.

Kanske ska utnyttja vädret med att gå ut och ta kort?.

Vad tycker ni?.

Köss and Adioos glöm inte att besöka denna lilla hemsida.

Av Matilda - 26 september 2010 16:27

.. gjorde även en header till denna tjej.


       

Av Matilda - 26 september 2010 16:27

.. gjorde även en header till denna tjej.


       

Av Matilda - 26 september 2010 14:20

Av Matilda - 26 september 2010 13:49

.. var bara tvungen att gå ut  och ta lite kort. Så enjoy & kommentera vad tycker.


                  oredigerade!    Kommentera vilken/vilka bilder som blev bäst   

Av Matilda - 26 september 2010 08:57

  Klicka på bilden för att komma till henne.

Presentation


Hej!
Jag heter Matilda och är 13år. Jag bloggar mycket om vardag och kläder. Men ungefär 1 gång i veckan så lägger jag upp en veckans blogg tävling. Så ni kan skriva redan NU om ni vill vara med för när en tävling tar slut då börjar en annan.!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken artist är bäst?
 Rihanna
 Eminem
 Taylor Swift
 Miley Cyrus
 Volbeat
 Annat (skriv i kommentarer)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards